משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום שני, 11 בינואר 2010

מישהו ראה פעם שלג על חוף הים?

פעם מזמן ראיתי באחת מתוכניות הבישול שלג על חוף הים.....ומאז זה נכנס לי לראש - האם יש דבר כזה? שלג על חוף הים? בתור ירושלמית לשעבר אינני חסוכת שלג, אני לא מאלה שכל הלבן הזה מיד מעלה להם חסכי ילדות, אבל מצד שני זה כן מחזיר אותי להיות ילדה, בשלג אני תמיד נהיית עליזה, מצחקקת ו....אוהבת לזרוק כדורי שלג ולטעום ממנו בשקט בשקט כשאף אחד לא רואה (מה יש? זה מים נקיים לא???)
החלטתי שצריך לחפש שלג על חוף הים....ומשפחתי ההרפתקנית שיתפה עם זה פעולה בשמחה, ואם על אנגליה עובר גל הקור המטורף הזה ובדרום אנגליה יורדות כמויות עצומות, אז יש שלג גם בחוף הים!
שמנו פעמינו לאזור הדרום ממש עד לתעלה. התחלנו בעיירה בשם BATTLE על שם הקרב הגדול שמכונה : THE MAKE OF ENGLAND בשנת 1066, מי שרוצה להתעניין בפרט היסטורי חשוב זה של אנגליה מוזמן לקרוא עוד כאן.
הדרך היתה פנויה לגמרי, כאילו יום כיפור ורק אנחנו נובעים, עשר בבוקר יום ראשון כביש A406? רק מי שגר כאן יבין מה המשמעות של זה....כן, המשמעות היא שאנחנו כנראה המשוגעים היחידים שהוציאו את הילדים ואת האוטו ונוסעים - ישר לתוך השלג.
לא אמתח אתכם יותר מידי רק אספר שזה היה אחד מימי הטיול היפים ביותר שלנו.
מי שמעוניין יכול לצפות בכל אלבום התמונות מהיום כאן, או להנות ממבחר תמונות מצומצמם פה:
הכנסיה ב- BATTLE עם תא הטלפון המסורתי....
ליד הכנסיה, "יושבים" לתה קפוא בררררררררררררררר:
לאן אתם רוצים ללכת ברגל בשלג?


לא נראה לי שהכומר יצא מהבית בימים האחרונים, אתם חושבים שהוא עוד חי?נו, ועכשיו מאמינים לי? יש שלג על חוף הים!!!!!הוא אמנם הגיע רק עד קו המים בגאות.....וגם זה לא היה השיא שלו, אבל בכל זאת מחזה מדהים ויוצא דופן, ים זה קיץ, מה פתאום שלג?יש אפילו דגים ששוחים בשלג.....

נכון שזאת תמונה למיסגור?ואת הסירה הזאת מישהו רוצה לקנות (אבא?)

וההמלצה לפעילות עם הילדים ביום כזה - להתבונן בעקבות בשלג ולנחש "מי הלך כאן לפנינו?" השחפים....שהלכו גם בצורה מוזרה כאן:

והכלבים:

בכל מקרה, אין ספק בשביל לספר לכם יותר על HASTINGS כעיר חוף, נצטרך לחזור לשם בקיץ, רק שאז לא נצא מהבית בעשר ונחזור בחמש ללא פקקי תנועה, נצטרך לצאת ב- 6 בבוקר, לחנות קילומטר מהעיר ולחזור מותשים באחת עשרה בלילה....טוב כל עונה והיתרונות שלה!

2 תגובות:

  1. ממש מדהים, מהכרותי את תושבי לונדון הם בטח לא יצאו אפילו לפארק לראות את היופי הזה.

    השבמחק
  2. מקסים! החוף של אנגליה הוא מקום יפהפה. במיוחד בקיץ אבל גם בחורף. אני מקווה שהילדים נהנו כי אחרי הכול, אין הרבה שלג בארץ, ובטח שלא בחוף הים.

    השבמחק