משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

Living in a postcard


אחת התובנות שהייתי רוצה לחלוק איתכם, זה להתייחס למקום בו אתם גרים, כמו תיירים: לטייל, לחקור, לצלם, להתפעל משקיעות וחילופי עונות....בקיצור - לא להתייחס לדברים כמובנים מאליהם.
כמובן שכשעוברים לגור במדינה אחרת זה "קל" למרות, שאחרי תקופה אפשר לאבד את ההתבוננות המיוחדת הזאת....לשמחתי לנו זה עוד לא קרה.
ברשומה הזאת אני מארחת את עודד וג'וליה, זוג מקסים שהכרתי דרך העבודה שלי, מתגוררים בלונדון ומתבוננים בה כתיירים. עודד וג'וליה צילמו בסוף השבוע האחרונות תמונות מטריפות של שקיעה באזור ה- WESTMINISTER בלונדון והרשו לי לארח אותם כאן בבלוג ולפרסם את התמונות. את הכותרת של הרשומה - "לגור בתוך גלויה" הם נתנו, גם אני מרגישה ככה, אז תודה לכם על השיתוף.
כל מה שנשאר הוא להזמין כרטיס ולבוא לבקר אותנו פה בלונדון.....
הזמנה:
כל מי שצילם מקום יפה, כתב רשמים מטיול, המלצות...מוזמן לשלוח לי ואני אארח אותו בבלוג הזה. המטרה היא שנצבור ביחד גוף ידע כמה שיותר גדול על טיולים ומקומות יפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה