משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום שישי, 30 באוקטובר 2009

להיות ישראלי בלונדון

הרבה בלוגים, יומנים, אתרים והגיגים נכתבו על מה זה "להיות ישראלי במדינה זרה"....האם זה כמו להיות כל מהגר אחר? האם יש ייחודיות לישראלים החיים בחו"ל? אני בטוחה שאם הייתי עושה סקר בין 70,000 הישראלי שחיים כאן הייתי מקבלת כ- 10,000 תשובות שונות.
אני רוצה להציג ברשומה זאת צד אחד שאני בטוחה שכולם יזדהו איתו - להיות ישראלי בלונדון זה:
  • לנסוע בצהרים כשהטיוב כמעט ריק (מחזה מדהים בפני עצמו) על ה- NORTHEN LINE (זהו הקו השחור הנוסע צפון-מערב) לכל השכונות היהודיות
  • לצלם את תחנת BELSIZE PARK כשהדלתות נפתחות בטלפון המשוכלל (סתם עוד גאדגט לא ממש נחוץ)
  • לשמוע באוזניות של הטלפון המשוכלל, בשיא העוצמה שירים ישראלים שחבר ישראלי הוריד לך ערב קודם מהמחשב שלו לאייפון (תודה רן!)
  • ו....לדמוע כשאת שומעת את "עטור מצחך זהב שחור", ולנגב את הדמעה מהר כדי שהסיני שיושב לידי לא יבחין....


אז מה זה להיות ישראלי בחו"ל בשבילכם?

תגובה 1:

  1. אני מכורה לבלוג שלכם, מדהים לראות את התרבויות השונות בכל מקום בעולם, לנסות לחיות במקומות שונים ולחוות את החיים מחוץ לאזור הבטוח שלנו.
    הלוואי וגם אני אוכל לעשות זאת בקרוב, עד אז אני חיה את זה דרככם!

    השבמחק