משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום רביעי, 4 בנובמבר 2009

מוצא האדם מ....KENT



*קרדיט לתמונה: ויקיפידיה- אינטרנט.

ביתו של צארלס דרווין נפתח למבקרים בשנת 2009 ומנוהל על ידי ה- ENGLISH HERITAGE (אני ממליצה למתגוררים באנגליה שמטיילים הרבה לעשות כרטיס חבר שלהם, זה משתלם מאד)


החלטנו ביום גשום של סוף סתיו-תחילת חורף לשים פעמינו לשם.

הבית שופץ ונמצא בתוך סביבה מקסימה בדרום מערב לונדון. ב"כפרפרון" שלפני הבית שני פאבים זה מול זה (הם בטח בעלי יריבות עתיקה רבת שנים ואינם מדברים זה עם זה....), באחד מהם, אכלנו את ה- SUNDAY ROAST המסורתי של יום ראשון, בתוספת בירה ושאנדי - היה פשוט נפלא! פאב אנגלי אמיתי, עם האוירה והכל....

הבית עצמו מציג בתוך החדרים המקוריים של הבית את הכתבים, החפצים והאוספים של דארווין, אחד החדרים הוקדש למשחקיה בה הילדים יכולים ללמוד על מחזור החיים של מספר בעלי חיים בצורה ויזואלית מקסימה ולהתחפש ברוח התקופה.

שימו לב שבחדר בקומה התחתונה יש על שולחן הביליארד שלד קטן של ציפור, אני מצטערת מראש לומר שהוא לא בסדר הנכון של העצמות מהסיבה הפשוטה שהנסיכה חשבה שזה עדיין חלק מחדר המשחקים, מצטערת דארווין לנסיכה יש תפיסות אחרות לגבי תורת האבולוציה.....

הגנים והחממות בחוץ מאפשרים טיול רגוע ונעים, הסיור ממש מחזיר אותך בזמן ואתה יכול לדמיין את עצמך כצ'ארלס דארווין עצמו שיושב בגינתו והוגה את משנתו ומסדר את כתביו חזרה מהמסעות בעולם.

חנות המזכרות, כמו כל חנויות המזכרות של אתרי ה- HERTIAGE מרשימהואיכותית ומכילה חפצים מקסימים, רובם לא שימושיים אך מפתים. עמדנו בפיתוי בגבורה.

בית הקפה במקום ממוקם במטבח האמיתי, כדאי להרים את הראש ולראות את מערכת הפעמונים מעל הכניסה, כך ידעו המשרתים מאיזה חדר קוראים להם. התה של אחרי הצהרים היה בהחלט מענג.

את הדרך חזרה ללונדון אפשר ומומלץ לעשות דרך דרום לונדון, עוברים דרך DULWICH, סימנו לעצמנו לחקור את האזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה