משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

מה לעשות בחורף בלונדון?

התקופה שבין דצמבר לינואר מאופיינת בהכנות רבות ל- XMAS, נפתחים ירידי חורף ומשטחי החלקה על הקרח. בזמן האחרון גיליתי שלירידי החורף תופעה מעניינת....הם כמעט תמיד - גרמניים! הידעתם את זה? או שזו סתם אופנה חולפת....באגט זה צרפתי, צ'יפס זה אנגלי, לגו זה שוודי, שוקולד זה שוויצרי, סיר צדפות זה בלגי, ויריד חורף זה גרמני.....אז מה זה יריד חורף? או כמו שכאן קוראים לו בשם נוסף: XMAS FAIR זה פשוט לונה פארק (כמו בטיילת של אילת) עם מוזיקה של ג'ינגל בל ג'ינגל בל ברקע, פסלים של אנשי שלג ואיילים, אורות וניצנוצים, ו...דוכנים מקסימים בסגנון כפר באווריאני גרמני, עם מפות משובצות באדום ולבן וסלסלאות קש עם פרחים משתפלים (גרניום) - כמובן שהדוכנים מוכרים נקנקיות טעימות, צ'יפס מתובל, בירה, יין חם ומתובל וקרמבו אלוהי......כן כן קרמבו, מסתבר שזה של פלדמן לא היה הראשון.

לקראת כריסטמס נפתחים כל מיני ירידי חורף ברחבי העיר, החויה מאד כייפית לכל המשפחה, כמובן שצריך לבוא מראש עם מזומן ו- הכי חשוב - לעשות הסכם ברור עם הילדים כמה ומה מוצאים במטחנת הכסף הזאת!!!! יש מתקנים גם לכל המשפחה כמו בית רוחות או מסלול פיראטים (הנסיכה קצת בכתה באמצע אבל זה באמת לא ממש מפחיד, הבנים השתוללו מהנאה!!!!)

מומלץ בהחלט לבחור אחד מהם ולבלות בסוף שבוע - אחה"צ וערב (החושך מתחיל מ-16:00) באוירה אמיתית של אירופה....להלן האפשרויות למבקרים בלונדון או גרים בה:





5. זהו היריד שאנחנו היינו בו ואנחנו ממליצים עליו - Winter Wonderland
וכאן מרוכז לינק בו תוכלו למצוא את כל משטחי ההחלקה על הקרח שנפתחו בלונדון, לרובם כבר אין כרטיסים.....המומלץ ביותר הוא זה של ה- SOMERST HOUSE אותנו תפגשו שם ב- 19 לדצמבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה