משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום שני, 28 בספטמבר 2009

רשומה ראשונה - ברוכים הבאים לטיול!

שלום לכם, לא להאמין אבל 9 חודשים לאחר פתיחת הבלוג הראשון (ממש כמו הריון ולידת ילד שני....), אני פותחת בלוג שני (חבל שלא עושים כסף מהמשרה הזאת), כסף אמנם לא, אבל הפידבקים והחיזוקים היו כל כך טובים שהחלטתי להפריד בין תכנים.
הבלוג הראשון שלי, הBABY שלי הוא: BIGMOOK CRAFT, בלוג שיוקדש מעתה רק ליצירה וגם קצת להגיגי חיים ותיעוד אירועים מעניינים.
הבלוג הזה הוא הבלוג של כל המשפחה, זהו בלוג שיוקדש לטיולים שלנו. אנחנו גרים כבר שנתיים+ באנגליה, מטיילים הרבה, כל מיני סוגי טיולים, טיילנו גם לפני....אני משתדלת לתעד, גם בשבילנו וגם בשביל מי שירצה לטייל אחרינו. כדי שהמידע והזכרונות לא ילכו לאיבוד אני פותחת בלוג זה. כמובן שהפקתי המון לקחים מניהול הבלוג האחר שלי, אז כבר עכשיו מהתחלה אתם יכולים להרשם באמצעות כתובת אימייל (זה בחינם כמובן) ולקבל עדכונים כל פעם שאפרסם רשומה (אתה רואה מוטי, הצלחתי הפעם לבד, אני תלמידה טובה....)
אז מי אנחנו?
משפחה מטיילת....(לפעמים רק בבית מהגינה לחדר שינה, אנחנו לא תמיד כאלה פעלתנים)
אב המשפחה - רוכב אופני כביש, מטייל הרבה על אופניים, חזר עכשיו מאתגר רכיבה באלפים הצרפתים




יונתן - המתבגר, אוהב יצירה ובעל חוש צדק מפותח




איתמר - האמצעי, "חייל בגולני", אוהב להתחרע על גבעות הרים ויערות, ישן בכל מצב




יערה (YAYA) - הנסיכה על העדשה




ואני, אם המשפחה, שונאת להצטלם, אוהבת יצירה אבל גם מתפעמת מטבע (כי זה תמיד השראה ליצירה), לא אוהבת את ההכנות לטיול אבל משוגעת על הטיול עצמו ו.......שונאת את פירוק הכביסה המסריחה שאחרי הטיול!
אלה יהיו גם הכינויים שלנו בהמשך בלוג זה....אתם מוזמנים, להציץ, להרשם, להשאר, לטייל איתנו (באמת....)
הרשומה הקרובה תפורסם בימים הקרובים על סוף שבוע מהנה ב- NEW FOREST אנגליה ולאחריה אני מבטיחה ללכת גם אחורה ולתעד טיולים ישנים יותר במשולב עם חדשים.
להתראות (לא לשכוח להביא בקבוק מים ומשהו קל על הגב, קריר פה באנגליה בערב)

9 תגובות:

  1. היי ממי,
    איזה כיף. אני כבר מקנאה מהתמונות הקודמות ששלחת. תעשו חיים כל עוד אפשר.
    אוהבת,
    שגית

    השבמחק
  2. כל הכבוד נוש,

    אוהב גונן

    השבמחק
  3. סוף סוף גרמתי לבעלי להגיב....ועכשיו גם בציבור....זה היה שווה את העבודה כמה שעות אתמול בלילה של פתיחת הבלוג

    השבמחק
  4. אני ממשיך לעקוב :-)
    Yanir

    השבמחק
  5. רעיון נהדר לפצל את הבלוגים.
    ברור שנרשמתי לעדכונים

    נשיקות

    השבמחק
  6. איז כייף לדעת שיש אותך שמעיזה ומתחברת לתקשורת הזו, זה לא מובן מאליו ובטח יותר נועז מלספר את הרשמים בשיחת טלפון או בכול אמצעי תקשור של המאה ה20. עכשיו גם אפשר לראות אתכם ולהמשיך להתגיעגע עד הבלוג הבא.נשיקות חמות מהסוכה בכפר סבא, חגית, איל, אור, רוני ואביב

    השבמחק