משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

שוויץ עם ילדים - משפחה מטיילת מארחת את נילי

שוב אני גאה לקשר בין הבלוג שלי של הטיולים (שמעט זנחתי אותו אני מתנצלת) לבין הבלוג של נילי שהיא יוצרת מופלאה. נילי מפרסמת מעת לעת רשומות מוצלחות על טיולים (בשאר הזמן היא מפרסמת רשימות מוצלחות על יצירות) ועל כן אני שוב מארחת אותה לרשומה בנושא - שוויץ עם ילדים.
אז תראו את התמונה המקסימה הזאת שהיא צילמה, של אינטרלאקן, שמזכירה לי טיול משפחתי שעשיתי כילדה עם הוריי ואחיי בחמש ארצות באירופה, דבר שהיה נדיר מאד לתקופה ההיא ואנחנו היינו ברי מזל שהוריי בחרו במקום לקנות מכונית חדשה לקחת את כולנו לטיול משגע, ככה דקה לפני שנהייתי מתבגרת מעצבנת שכבר לא רוצה לטייל עם ההורים שלה, כמובן שזאת תקופה שעוברת והיום שוב אני גאה ושמחה לטייל איתם הרבה ועם התוספת של הנכדים!

בקרוב מאד אשלים את החוסרים כאן: שתי רשומות על הולנד עם ילדים, רשומה על קצה המזלג מבלגיה ורשימת המלצות לפלורידה עם ילדים. כמובן שמאני מקווה להגיע גם לכל הרשומות על אנגליה שאני עוד חייבת.....
להתראות,
זהר

5 תגובות:

  1. התמונה הזו גם לי הזכירה נשכחות, ראיתי אותה קודם בבלוג של נילי...הזכירה לי טיול שעשיתי עם הורי גם כן כמתבגרת...עד היום יש בדיחה במשפחתינו על הטיול הזה ....תזכירי לי לספר לך פעם. חוץ מזה שהנוף הזה מלבד העובדה שהוא עוצר נשימה...מזכיר לי את הסרט שהכי אהבתי בילדותי והותיר בי רושם עמוק במיוחד....ניחשת איזה???
    צלילי המוסיקה.....

    השבמחק
  2. שוב אני שכחתי לומר משהו ...תודה על הטיפים...התמונה החדשה שהחלפת לבלוג עם התחנות רוח מ ד ה י מ ה , התאורה מקסימה, אהבתי את ההשתקפות של התחנות רוח בתעלה, ואת הצל של העשב על המדרכה...עכשו בא לי לנסוע להולנד....האמת שהולנד היא יעד מועדף אצלי מאז ומתמיד.

    השבמחק
  3. תודה על הפירגון
    לו ידעתי הייתי כותבת ביתר פירוט- מה איך וכמה...
    רק אציין שזה באמת יעד נפלא ומתאים לילדים בכל הגילאים- נופים, חיות, אטרקציות, פארקי שעשועים (בעיקר פארקי חבלים על ההרים) מוזיאונים אינטראקטיביים וכייפים, טירות...

    השבמחק
  4. תמונה מדהימה! מדהימה בעיקר עובדה שישנם מקומות כאלו בעולם! לא יאומן פשוט! אין ספק שטיולים עם הילדים זה דברים בלתי נשכחים בחיי ההורות וגם ילדות! לעשות פעילויות לילדים או דברים הכי פשוטים כמו פיקניק קטן עם המשפחה... מממ... פשוט הייתי חייבת להגיב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, באמת תמונות יפות. שוויץ בהחלט כיפית לילדים. עשינו טיול פשפחתי קיץ שעבר, פיקניקים בערים, B&B יפים ופסטוראלים. הכל נקי ויפה. שיט באגם בציריך. המון תרבות, בקיצור - נהדר.

      מחק