משפחה מטיילת

שלום לכם! אנחנו משפחה מטיילת. שבנו השנה מארבע שנים של מגורים באנגליה. טיילנו תמיד, זה כנראה בדם שלנו....אנחנו מזמינים אתכם בבלוג זה להציץ ולהצטרף לטיולים שלנו, כדי להנות וכדי לטייל! נשמח לתגובות.

יום שלישי, 16 בפברואר 2010

הונג קונג עם ילדים


בעבר הרחוק מאד טיילתי בהונג קונג, אפילו הייתי בה מספר פעמים כ"תחנת מעבר".....אבל זה לפני הילדים. לפני כמה ימים נסעו חברים לטייל שם וכמעט שלא זכרתי מה להמליץ ו.....תראו איזה צירוף מקרים, ככה זה בחיים אנחנו כנראה "מזמינים" דברים, הילה שהיא בעלת בלוג יצירה, בילתה עם ילדיה בהונג קונג כמה ימים נפלאים. מעבר להיותה יוצרת מוכשרת ביותר היא גם כותבת נפלא, אז מצורפת- כאן הרשומה שלה על המלצות לטיול עם ילדים בהונג קונג....וככה גם אולי תחשפו לבלוג מדליק....

5 תגובות:

  1. תודה מותק!!!
    הילה696

    השבמחק
  2. אנחנו היינו בטיול מדהים בתאילנד בקיץ שעבר ונוסעים שוב בקיץ 2010.



    תאור כללי של המסלול , http://www.thailand.org.il/files/wordocs/fam.pdf

    הסרטון מהקיץ שעבר עם המלצות רבות

    בסופוhttp://photopeach.com/album/1775u78 , מחירים והסברים נוספים כאן

    : http://bit.ly/cyk3cU



    נשמח מאד אם תצטרפו אלינו, מי שבעניין מוזמן ליצור עימי קשר 054-5703535

    weshler@gmail.com אם יש שאלות, או לשוחח עם ניר בשימחה.



    שרון













    תאילנד , ילדים , טיול , משפחות , קיץ , מסע , הרפתקה , משפחתי , חול ,

    אטרקציות, טבע, חיות , טיסה , נוער , בר מצווה, בת מצווה, טיול עם הילדים,

    טיול משפחות, קבוצה, מסע משפחתי , תאילנד, הודו, אופניים, גלישה,אומגה,

    פילים, צלילה, מלונות אקזוטיים

    השבמחק
  3. שלום רב לכותב הבלוג. משפחה מטיילת זה מדהים! והונג קונג זו מדינה בפני עצמה מדהימה ביותר! גם אני טיילתי ופשוט לא הפסקתי להתפעל מהטבע הנפלא, מכמות הירק הממלא את המקום! ובנוסף לכך, ישנם כל כך הרבה מקומות שבהם ניתן ליהנות עם ילדים! זה כל כך חשוב אם לקחת בחשבון שזה לא קל לטייל עם ילדים במדינה זרה..

    השבמחק
  4. הונג קונג עם ילדים משגעת! טיילנו בפסח האחרון (13) עם שני ילדים (6/9) והיה מקסים! לינה בתוך פארק דיסני במלון דיסנילנד - יקר קצת (חדר משפחתי ענק) אך שווה מאוד! וחוויה בלתי נשכחת! מלון מבהיק מדהים והרגשנו בארץ הפלאות. לא לאכול במלון! יקר אש! הצטיידנו כל ערב במזון קל ושתיה והבאנו לחדר לארוחת בוקר. ארוחת צהריים אכלנו בקניון סמוך (2 תחנות במטרו שיוצא סמוך לדיסני) אפשר לאכול מה שקניתם במרפסת היפה של החדר. מהמלון בדיסני יוצא כל 10 דקות שאטל לפארק דיסני ולתחנת המטרו הקרובה. ככלל טיילנו 9 ימים עם האוקטופוס (כרטיס נסיעה נטען) וזה משתלם מאוד - מערכת התחבורה נהדרת והכי מתקדמת מכל מקום שהיינו בו בעולם (והיינו...)

    באיזור הדיסני יש רכבת מטרו בסגנון דיסני מיוחדת וזו חוייה לילדים ולגדולים. מלבד 4 לילות בדיסני, לנו 4 לילות באי לנטאו במלון "פרודנשל" (בצים צה שו)- מלון טוב מאוד ש"יושב" מעל קניון 6 קומות שבקומה האחרונה תחנת מטרו וזה מאוד מאוד נוח עם ילדים. לא לפספס באי הונג קונג את מוזיאון החלל ואת עולם המים - משגע וחדיש! בקיצור רוצים להנות מאוד עם ילדים - רוצו להונג קונג אבל רק בפסח!!! כי בקיץ חם לח ובלתי נסבל ובפסח היה אביבי, לעיתים קצת גשום אך נעים ביותר לטיולים. בקיצור גם פדלאות כמונו חרשו את האיים של הונג קונג בתחבורה ציבורית שהכי נוחה וישירה לכל אטרקציה.

    המסע שלנו כלל גם טיול של יום ברכבל אשר נוסע 360 מעלות ורצפתו זכוכית ממנה נשקף כל האי הונג קונג (יפה מאוד), שדירת הכוכבים בערב עם מופע אורקולי (חביב) עליה ברכבל לויקטוריה פיק (לקחנו טיול מאורגן מהמלון והיה חביב). אוכל טוב, קניות (לא זול כמו תאילנד אבל אפשר באואטלט בהונג קונג למצוא מציאות).

    השבמחק